Checkpoint 13 jan

Kan ju iaf börja med att lägga in dagens frukost.
Som vanligt så blev det 2dl yoghurt.
Mellis hinns inte med tror jag. O gör det det så blir det 1 banan.
Lunch: Risgrynsgröt, kanel & mjölk.
Mellis: 2 riskakor, vindruvor.
Middag: Paella.
Kvällsfika: Vindruvor och riskaka.

Den här dagen är inte en kanondag. Vi ska iväg till barnmott med J, o få reda på om det blir någon höftop i år... O J kan bli ett MONSTER efter, därför så kan jag inte garantera dagens mat... Allt styrs ju efter lilla damen. ;-)

Återkommer senare idag, om jag får för J..... :-)

Pp-mässigt om jag får i mig det som står här ovan, så hamnar jag på ca 26pp. Får se vad jag mer kan hitta på att äta..

Kommentarer
Postat av: Monika

Jaha....var det den operationen ni skulle prata om idag...hoppas det går bra med lilltjejen!! Kram på er!

2010-01-13 @ 09:20:09
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Minapropoints

"hittade" en efterbild från operationen, förebilden (som är HEMSK) kommer jag inte åt riktigt nu, men kommer... Brr... Tänkte om du ville se :)



Hoppas pp:andet går bra i dag!



KRAM

2010-01-13 @ 14:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0