Checkpoint 10 jan

Började denna morgon med att äta 1 banan sen blev det 30 min på cykeln. O så dusch o sen blev det 2 dl yoghurt.
Till lunch blev det 1 varmkorv, potatismos, bostongurka, ketchup, senap & 1 morot..
Mellis: ??? Min man vill att vi ska gå på stan idag. (Ni läste rätt. Min MAN vill gå på stan). Har ett fint kryss i taket, för detta är något helt otroligt!! :-)

Middag: ?? Ska till svägerskan på födelsedagsfirande. O hon är så bra o bjuder på mat istället för fikabröd. Det gillar jag väldans mycket. O så brukar det inte vara fettdrypande saker heller.

Kvällsmellis:?? Vet jag inte heller. Vi ska gå på Bio efter firandet. Göta Kanal 3 ska vi se. O något vill jag ha till filmen. Men vet inte vad än.
Beror ju lite på vad maten blir i pp idag.

Förr var jag livrädd för dessa dagar. Men med nya vv är jag cool-lugn... Jag har ff HELA veckobonusen kvar.. :-) Plus dagens app.. Om jag nu måste nalla av dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0