Bra slut på veckan

Trots att jag varit sjuk den här helgen så fick vi ändå ett bra slut.
Dottern har duschat o var jättego o glad. Hon brukar annars gallskrika o föra ett himla oväsen! T.o.m. hårtorkning o borstning gick galant!! *stolt mamma*

O så har hon dessutom ätit ½ dl aprikoskräm nu ikväll, min skrutta!!! Hon är så duktig. När hon vill, måste jag ju tillägga! :-)

Matmässigt så har det blivit alldeles för lite mat idag.. Blev "bara" 1 smörgås o varm oboy till. O till middag blev det som planerat, men ingen sallad o fel pp på såsen.. Så idag har jag bara fått i mig 23 pp... Undrar vad man ska äta nu ikväll då så man inte missar alltför många pp...

Som ni trogna läsare märker så har jag ganska svårt att få i mig alla mina pp, i vanliga fall... Så jag behöver tips på vad ni äter när ni har så här många pp kvar?! Please!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0