Blidde inget

Nej, det blev ingen promenad. Snöar för mycket för att jag ska ta ut min lilla tös på promenad... Hon som inte kan säga ifrån eller visa att hon inte vill, ska inte behöva plågas i det här vädret. Så vi har fixat lite annat istället. Började fm med att frosta av frysen o rensade ut allt gammalt. Matlådor som jag inte vet hur länge de legat... O då blev det ju helt plötsligt lite jobb till min man, som är diskmaskin i det här huset. :-) Han tog skruttan med sig o ställde sig o diskade, medans jag fixade med tvätt o käkade lunch.

                                   

Frysen är snart färdig för att torkas ur o fixas till. Sen är det dags att börja med dagens middag....

Kommentarer
Postat av: Cina

Oj, det var duktigt. Har en sjuk dotter här och vi bara slappar ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0