Bestämt mig

Ja, jag har bestämt mig...
Att jag nu är förbaskat sjuk, ska inte få förstöra min viktminskning. Så nu ska jag försöka ta mig upp på banan igen. Har inte fyllt i checkkalendern på hela sen i torsdags...
Antar oxå att det beror på att vi haft liiite mycket omkring oss nu senaste dagarna...

Denna fm har börjat skitdåligt. Men dagen kan ju bara bli bättre.
Lunch: Lövbiff med vitlök- & örtost, potatisgratäng och sallad.
Mellis: 1 banan
Middag: Pannbiff med lök, potatis, brunsås, lingonsylt, rivna morötter.
Kvällsfika: 10 cashewnötter, vindruvor.

Imorgon är det hårdkörning igen. Vill verkligen inte gå upp mer i vikt nu!!!

Kommentarer
Postat av: Minapropoints

Jo, nu kör vi!!!

2010-01-26 @ 13:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0