Återkoppling

Finns så mycket jag skulle vilja få ur mig. Men jag tänker på min dotters integritet. Men kan skriva så mycket som att det skulle vara himla intressant att veta vad läkare tycker om ifall de var i vår sits o det var 9st personal i ett rum, där vi skulle få veta om dottern ska op i år eller inte... O så mycket hit o dit om vad vi är tvungna att rätta oss efter. Min J är inte bara en kropp. Hon är en människa o deras förslag funkar inte i praktiken. Finns ju inte ens hjälpmedel som fungerar för det!
Så idag är jag lite nere!!!! Skönt är iaf att vi har bra sjukgymnast som ifrågsatte mycket av det han sade o som ringde hit i em o frågade hur vi tog det hela o hur det kändes... Hon är GULD värd i våra ögon. Gör allt för vår lilla solstråle.

                                    

Vaknade imorse med tryckande känsla över bröstet o tungt att andas, känns som att det är luftrören som gör ont när jag andas. Så idag blir det TYVÄRR en vilodag. Har knappt fått i mig vatten alls. Men ska iaf försöka få i mig 1 liter innan det är sängdags.

Matmässigt har det faktiskt gått riktigt bra, trots denna SKIT-dag i övrigt! Har 9,5pp kvar att äta, o jag har ingen aning om vad jag ska lägga dem på... Nötterna är slut o frukt innehåller ju inga pp...

Kommentarer
Postat av: Monika

STOR KRAM PÅ ER!!!

2010-01-13 @ 18:31:33
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Minapropoints

Var just det som var det värsta, att det hängde över magen, på sommaren var det värst, usch! Om jag kollar på dina småbilder högst upp så kan jag säga att du har mycket finare mage än vad jag hade, min var HEMSK! Vet precis hur du känner dig... Tycker du ska boka tid på din vc och berätta om problemet, som sagt, lång kötid! Hoppas du får en lugn & skön kväll...

KRAM



KRAM

2010-01-13 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0