Äntligen

Skrev ju tidigare att halva dagen redan gått. Men jag kan bara säga att sen dess har klockan gått VÄLDIGT sakta.. Dottern har gnällt sig igenom dagen, förutom när vi åkte bil, o sen låg i hennes säng o myste o så duschning o det gick jättebra!! Men resten, KATASTROF...

Jag känner att vågen kommer visa på plus imorgon. Men jag tänker åka o väga mig iaf. Jag har ju för guds skull betalat för det. O så hjälper det så jag får minus nästa vecka istället..

Har 2 pp kvar att äta för ikväll o jag funderar på vad jag ska äta för dem. Antingen kanelknäcke, riskaka eller oxå nötter...
Känner mest för kanelknäcke, men vi får se vad det blir...

Jag vill bli frisk nu så jag kan börja träna igen. Saknar det enormt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0