Ångvälten har hittat hit

Idag känns det som att jag aldrig kommer vakna till liv. Är helt slut både i knopp o kropp.
Men jag antar att det är min trötthet som kommer ifatt.. I natt har jag sovit som en prinsessa i över 7 timmar. Övriga nätter den här veckan har det blivit max 5 timmars sömn per natt, med ett antal avbrott varje natt.

                                       

Idag tror jag att jag hoppar över träningen. Har som knivhugg i magen, o det känns som att det beror på GRYM träningsvärk. Jag har dock inte helt bestämt mig än. Får se hur jag känner mig senare..
Min mans mormors ord gnager därbak o ger mig lite dåligt samvete om jag inte tränar..
Annars ska jag bara ha en lugn o skön dag tillsammans med dottern..

Ja just, knäppa lite kort på mig ska jag göra oxå... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0