Ändringar!

Ja, efter vv-mötet var jag sur o irriterad. Förr hade jag gett upp o skitit i vv, pga deras dåliga stil! HhMmPpFf!!!!

Men jag verkar ha förändrats en del. För nu är jag ännu mer taggad till att nå mina "10% av startvikten" o sen 5% av dagens vikt!

Men iaf.
Fick bli lite ändringar på dagens matsedel. Efter mötet var jag inte alls sugen på havregrynsgröt.. Så jag köpte med mig en sallad hem till mig. Tacosallad. Var helt okej. Men kycklingsallad är så mycket godare!!!

Så nu ser det ut så här pp-mässigt. 4+10+2+10+1=27. Inget bra det heller ju. Men då gör vi väl som så då att jag äter de där 2 riskakorna till mellis iaf, som jag tänkt skippa... Då blir det iaf 29pp.. Mm så får det bli!

Tack M för den fina kommentaren!
Alla era kommentarer uppskattas ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0