What the f...?

Vågen igår morse var väldigt elak. +2kg!!!! VA???? Jag har hållit mig inom mina pp o har inte ätit upp all vb.. Jag blev väldigt sur o nere!! Men så framåt förmiddagen började jag få känningar av tanten o då trillade "poletten" ner.. ;-) Hon har dock inte tittat fram än, men lär väl göra inom någon dag. Imorse när jag hoppade upp på vågen visade den 1kg mindre... :-)

En annan sak som irriterade mig igår var att jag inte kunde logga in o skriva här. Först krånglade internetuppkopplingen i typ 1 timme o sen när jag fick igång den så funkade inte den här sidan. ÅHHH!!!

Så nu har jag gnällt av mig. Nu till något roligare.

Jag o maken firade 6-månaders bröllopsdag igår. Myspysigt... Vi struntade i att laga mat. Vi åkte o veckohandlade istället när vi lämnat dottern på korttids sen köpte vi med oss thaimat hem. Var riktigt lyxigt o skönt att slippa stå o laga mat igår kväll. Sen kollade vi på Flickan som lekte med elden. Kanske inte den bästa att se när man har myskväll. Men vi ville se den. Har inte sett den tidigare så...
O sen det bästa av allt. Vi satte på musik o lyssnade på den låten som världens bästa Monika sjöng för oss o kyrkan. Snyft säger jag bara. Tårarna bara forsade ur mig igår...

                                      

Vad det gäller pp:n, så blev det billigare för mig att köpa thaimat än om vi skullle ätit fläskfilé, vitlökskroketter o rödvinssås eller bearnaisesås... Så jag är mycket nöjd med gårdagen...

Kommentarer
Postat av: Minapropoints

Vad fina ni är på bilden!

2010-02-16 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0