Veckans sista dag...

O jag mår toppen! O känner mig nästan fri från sockerberoendet. Men, jag tänker inte börja slappna av för det, redan. För då kommer jag nog att falla dit...

Blåsorna som jag fick igår SVIDER!!! Har sovit ganska illa i natt pga dem. Men jag ger inte upp nu. Gick ju så himla bra igår.. Sprang "på pulsen", låg på runt 85%s puls hela tiden.. O det kändes bra!!! Skulle gärna ge mig ut idag oxå, om inte fötterna strejkar... Nästa joggingvända blir på tisdag om fötterna känns okej.

Jag har nu ett tag funderat på att klippa av mig håret, o bli blond igen. Inte kritvitsblond, utan gyllenblond... Men så vet jag inte riktigt hur det skulle se ut.
Men det lutar åt att jag klipper page (öronhöjd) o sen uppklippt bak o så många ljusa slingor.

Typ så här...


...fast med den här färgen.

Vad tror ni om det??

Känner att en förändring vore skoj, speciellt som ett nytt kapitel har börjat i mitt liv. Kapitlet om hur jag lever utan socker... :-)

Kommentarer
Postat av: Minapropoints

Tror att det blir toppen... Jag klippte också av mig håret i höstas, 50 cm kortare, men oj så skönt!

2010-02-28 @ 10:38:24
Postat av: Minapropoints

i mån är jag med i matchen! Kram

2010-02-28 @ 14:23:27
Postat av: Alexandra

Först och främst: Du är jätteduktig! Jag blir så inspirerad att också sluta med allt sött. Sen tror jag du skulle bli jättefin i den frisyren du skriver om. Ska själv till frisören den 14:e. Har inte klippt mig sedan oktober 2008, jag skojar inte. Då klippte jag mig jättekort så nu är det mellanlångt och inte jämnt för 5 öre. Ska bli underbart att få fixa till det. Tänkte också slinga...



Kram Alexandra

2010-02-28 @ 16:26:04
URL: http://byebyekilo.blogg.se/
Postat av: Monika

Härligt, du är sååå duktig!!

Du skulle nog bli jättefin i håret...spännande att se resultatet sen!! KRAMEN

2010-03-01 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0