Fort

Nu har dag 3 gått, egentligen "bara" dag 2 eftersom att jag åt lite godis i måndags...

Men jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att det skulle gå så här bra. Jag har inget sug alls efter socker.. Helt förvånad över mig själv faktiskt.
Idag har vi haft fullt upp hela dagen, så mycket att göra att vi glömde bort dotterns mattid. (Hon äter genom en "knapp" på magen, på bestämda tider). Men hon fick iaf mat, fast lite sent. Vi började att skotta av ett tak imorse. Dottern var bara sur o grinig o skrek mest hela tiden. Men vi ignorerade det o körde på iaf... Sen hem o in o ge henne fm-målet. O när hon ätit var det dags för en middagslur för henne, medans maken åkte till stan o fixade lite. När han kom hem hade vi precis vaknat så vi åt lite lunch o sen begav vi oss ut i det vackra vädret. Dags att skotta nästa tak. O sen gick vi på en härligt skön promenad i solen, hela familjen! (o där glömde vi dotterns mat...) När vi sen kom hem så passade vi på att duscha dottern o fixa middag. Sen var det helt plötsligt kväll! Kan jag ff inte riktigt fatta. Vart tog den här dagen vägen??

                                       

Dagens motion: Skotta tak 90min & 50min promenad..

Imorgon kan det bli värre med sötsuget. Dels är det ju "riktiga" dag 3 o sen så ska jag ta hand om dottern själv. För maken har en massa traktorjobb att göra. O dottern vill ju helst bara mysa i knäet så jag lär ju inte slita ihjäl mig imorgon..

Nu ska jag ta en liten dejt med spikmattan!
Hörs imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0