Tom mage

Idag har vi tagit det lugnt o min mamma har varit här o hälsat på... Hon ringde o förvarnade om att hon skulle köpa med sig fikabröd. Jag tackade, men sade att jag inte ville ha. Hon köpte ändå med sig till sig själv o till min man.. Något flottigt typ wienerbröd eller vad det var, med hallonsylt i mitten... Glad över att jag slapp stoppa det i min mun. :-)

När mamma åkt hem så skrev jag matlista o handlingsnota o begav mig till ICA Maxi, på tom mage. Magen skrek efter mat, snacks eller ja vad som helst egentligen. MEN, jag stod emot!!! Köpte bara det jag skulle. Blev överlycklig när jag kom till hyllan med Ramlösa o Loka. Det finns nu 2 nya smaker! Ramlösa blodgrape & apelsin och Loka Päron & Krusbär. Tänk vad så lite gjorde mig SÅÅ lycklig!
Vi öppnade Lokan till middagen o det är helt klart en av de godaste jag druckit. Imorgon eller på lördag testar vi den andra o sen kommer en liten recenssion här...

Jag är så stolt över vad jag gjort! Utan socker i 3 hela dagar! Måndagen räknar jag inte längre, eftersom att jag åt godis då.
O som det känns nu, så kan jag LÄTT leva utan skiten! Min mamma fyller år om 2 veckor o jag tänker faktiskt hoppa över fikat o äta av maten istället. När vi åker till dem så blir det oftast en heldag, med både fika o mat... Men för mig "bara" mat. ;-)

Nu ska jag fortsätta fixa naglarna. Återkommer imorgon! 

See ya!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är jätteduktig! Kämpa på !!!

2010-02-27 @ 09:37:42
URL: http://byebyekilo.blogg.se/
Postat av: Alexanderlotta

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-05-17 @ 09:52:46
URL: http://alexanderlotta.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0