SUR

Nu, äntligen är min 12 m långa gardinkappa till sovrummet klar!!

Men så skulle jag börja med degen till pirogerna o upptäcker att vi inte har tillräckligt med mjöl hemma. Sen dess har jag gått här hemma o bara surat o muttrat åt allt. Hänga tvätten var värst o vad jag stod o muttra för mig själv...

Så det blir att komma på något annat att äta o så köpa hem mjöl så jag kan göra de någon annan dag.
Maken min vill in o hyra film tills ikväll så jag kanske kan få hem mjölet redan idag så har jag något att göra imorgon.. Göra piroger. Jag tror helt ärligt att jag aldrig, oki kanske 1 gång, har ätit hemlagade piroger. Så det ska bli lite smaskigt. Är inte förtjust i typ Gorbys, men det blir ju något helt annat när man gör dem själv, intalar jag mig iaf... :-)

Vi vet ff inte vad vi ska hitta på i helgen. Jag vill bara bort härifrån.
Maken ville till Stockholm någonstans o kolla på någon traktor. Men det slipper jag för när jag bad han kolla öppettiderna så har de stängt på lördagar. YES!!!

Har kollat lite på kryssningar, men va sjutton. Det är ju inte så roligt att åka ensamma....

(Dagens motion blev en 30min promenad, med maken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0