Stress

Jag tyckte att jag skulle få en skapligt lugn dag idag. Planeringen var ju att jag skulle in o få J´s ortoser o sen åka hem o byta om o gå en långpromenad... För att senare åka in o fixa lite ärenden innan J skulle hem igen. Men se så blev det inte. Fick ringa till Hjälpis för bromsen på rullstolen hade gått sönder. Hade sån tur att jag fick åka dit med rullen direkt, bara det att Hjälpis ligger på andra sidan om stan... O sen hem i en jäkla sula för att hinna med att äta lunch o greja lite innan vi nu ska åka till stan igen. För nu ska vi hämta rullen igen o sen hämta ut medicin till J o hämta ett paket från H&M. O så behöver vi handla hem lite.

Kände av sötsuget lite innan jag fick lunchen i magen. Men nu är det borta igen. Så hittills går det fantastasikt bra!
Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med att motionera idag. Om jag kan göra något ikväll beror på vilket humör lilla J är på när vi kommer hem... Annars ska jag försöka hoppa upp på cykeln, om inte annat ikväll när hon somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0