Spring

Nu när jag är sjuk så kan jag ju inte träna något alls. Har förvisso varit ute på korta promenader både igår o idag.
Men jag tänker mig att jag ska bli frisk nästa vecka o så satsar jag på att kunna börja träna igen veckan därpå. O då blir det ju cykling o tränings-DVD:n så länge som det är snö ute o halkigt på vägarna.
Sen ni gott folk ska jag ta upp min "löpning" Läs jogging... :-P

O så är jag grymt sugen på att anmäla mig till Vårruset som går i V-ås 18 maj. Mitt mål då är att springa hela varvet. 2005 var jag med men då gick jag runt för att jag var gravid o inte mådde så bra...

                                       

Någon mer som ska springa Vårruset i år??
Kanske en liten utmaning inför den kan sitta på sin plats?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0