Operation sötsug, dag 1

Inser ju ganska snart att detta kommer bli SVÅRT, så jag har en ny plan. Inget fikabröd fr.o.m idag o så totalstopp på sötsaker från imorgon...

Vi hyrde 2 filmer igår o tänkte ha en riktig filmkväll med godis o lite dricka till. Grejen var ju bara den att när maken stoppar in film 1 så ser vi att vi fått fel skiva... GRYMT besvikna. Så det blev bara 1 film o så stod det en godisskål, 2 glas o dricka på bordet. Både maken o jag var så TRÖTTA o slitna igår så vi åt typ 10 godisbitar var o knappt 1 glas dricka var. O nu, står den där förbaskade skålen i skafferiet o ropar på mig..
Var in o bytte ut filmen idag o då fick vi 1 film extra, som ursäkt. Så ikväll när jag varit o målat ska vi kolla på iaf 1 film o så tar vi nog den andra imorgon...

Hittills har skålen ropat helt i onödan. Jag hoppas den blir så hes snart att den inte orkar mer. :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0