Motion

Vad jag har gjort idag har väl ingen missat?! Skottat snö-piiiiiiiip!
Jag vill verkligen ha vår nu! Tänk att sitta o läsa en bok mot en vägg där det är lä o solen skiner på en. Det är gött det!! Längtar!!!
Det är ju inget man blir smal av. O detta inlägg skulle ju handla just om motion så nu får jag sluta drömma. *suck*

Jaja...

Går mest hela tiden o tänker på att jag måste komma igång o motionera igen. Jag längtar efter att ge mig ut i skogen o springa.. Men behöver ha någon annan motionsform oxå. Skulle jag kunna sätta mig själv på prioritering nr 1 på prio-listan skulle jag helt klart vilja motionera helst flera timmar om dagen, som andra duktiga människor gör, (tänker på dig L...). Men så funkar det ju inte när man har familj, o så som vi har, ett gravt handikappat barn. Så jag får nöja mig med träning flera timmar per vecka. Helst 1 om dagen iaf. Men vad ska jag då göra under den timmen. Dansa tycker jag är superskoj, syftar då främst på bugg. Ska kolla om det kanske kan vara så att det går någon kurs i det i höst som jag kan gå på. Sån här dans de har på träningsställen, är jag en för stor fegis för att prova.

                                           

Jag skulle helt klart vilja tordas o ha tid till att prova massor av nya motionsformer... Men jag är en riktig fegis, o snål förstås.... :-)

Detta är något som jag såklart måste jobba med. Men först vill jag bli lite smal o snygg, förstås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0