Mera mys

Min underbara make har köpt hem geléhjärtan och merci-choklad som vi ska ha dels för att det är alla hjärtans dag o dels för att vi firar 6månaders bröllopsdag på måndag.. Som tur är så tycker vi om att njuta av det så en ask merci räcker ett tag för oss. Vi tar 1 max 2 per kväll, o inte varje kväll så om månad är nog merci-asken slut.
Geléhjärtana kan nog gå åt fortare, om maken blir godissugen.. Vilket inte gör mig något, bara jag slipper få i mig alla de kcal själv! ;-)

                             

Nu vet han att jag inte vill ha mer choklad eller godis så detta är något som vi ska passa på att njuta av. För sen dröjer det innan han får i mig sötsaker igen!!




Kommentarer
Postat av: Minapropoints

Hihi... grattis i förskott till brollopsdagen i morgon :) Vi har varit gifta 3 år i dag :)

Hoppas det är bra med dig!



KRAM

2010-02-14 @ 16:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0