M o mera M

Min fruktsallad blev kanongod. Äpple, apelsin och banan. Hade i lite jordgubbar oxå o det blev super! Sen hackade jag lite cashewnötter o så rev jag lite vit choklad o hade på, sen in i ugnen en stund. Till det serverade jag vaniljgräddglass. MUMS säger jag bara...
Gjorde i minsta formen vi har här hemma, men trots detta o att vi ätit "mycket" så är det halva formen kvar....

Måste ju oxå få säga några ord om Melodifestivalen. Fanns ingen som jag föll för sådär pladask. Bäst av dem är ändå Ola, om jag måste välja någon. Hans låt kommer definitivt bli en radioplåga!
Salem al Fakirs låt har precis börjat men jag kan inte säga att den heller var så jättebra. Men iaf i topp av de 8 som vi nu hört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0