Kväller

Hela dagen har gått, o det har gått SÅÅÅ j-a bra! Jag är så nöjd med mig själv. Nu gäller det bara att kvällen ska gå lika bra! Vid den här tidpunkten brukar det gå åt skogen. Men si inte nu. Nej, för jag ska klara detta.

Jag tog dottern med mig på en skön promenad i kylan när vi kom hem med henne. Hon var så nöjd så när jag gick o pusta o frusta i snön... (Lät lite extra bara för att hon tyckte att det var så skoj.) Men shit vad tungt det är att gå med vagn i mycket snö o framför allt moddsnö.



Hur gör folk som bor i stan?? Där är det ju 10ggr värre än vad vi har det här hemma hos oss..
Jaja, det blev iaf 35 min jobbig promenad o sen har jag oxå gjort lite magövningar o ryggövningar... Kläderna som jag beställt satt skapligt, men förkastligt över magen. Så den måste bort! O jag gör så gott jag kan för att det ska ske..

Jag tror att morgondagen blir tuff, gällande sötsuget. För vi ska "bara" vara hemma o fixa. Skotta av lite snö från tak, bla det som syns på bilden ovan... Så jag tänker inte bestämma förrän imorgon om det blir någon annan träning än den...
Gällande sötsuget så kommer jag att skala morötter o ställa i en fin skål i kylen, så jag har något att ta till om det blir JOBBIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0