Korrigering

Vaknade ungefär vid den tiden jag trodde. Men så ville jag mysa lite med dottern o det slutade med att vi halvlåg i soffan o "snackade". Så till frukost idag blev det "bara" 2 dl yoghurt o ½ glas juice. Men för en stund sedan åt jag en kiwi...
Så frukosten slutade på 5pp.

Till lunch blir det som planerat. En varm smörgås o sallad.

Men sen ändrar vi dagens middag. Till köttfärspannkaka. MUMS!!! O såklart sallad till det!! :-) 10pp.

O sen ikväll skippar jag glassen o tar "bara" vanlig fruktsallad med lite cashewnötter. 2pp

Detta gör ju att pp ändras lite. Bara uppe i 25pp.
Men jag funderar på att ta en Wasa sport med makrill i tomatsås på, när jag tränat.. Nyttigt o fyller ut pp:na lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0