Huvudvärk

Just idag har jag förbaskat ont i huvudet. Sitter nu med uteslutningsmetoden för att komma fram till vad det kan vara..
Jag har druckit kaffe idag så det beror inte på det.
Har druckit drygt 1 liter vatten hittills så det är inte det heller.
O så har jag ätit frukost, mellis, lunch o nu mellis igen.

Har tagit huvudvärkstabletter, men det hjälpte inte.
Antingen så kan det bero på att vi har varmt inne. Satte fart på kaminen imorse, o den brukar vi inte starta igång förrän på em/kvällen.
Eller så beror det helt enkelt på sockret, någon form av abstinens...

ONT har jag iaf. 
                                       


Skulle nog egentligen vara bra att komma ut i friska luften en stund, men det regnar ju!! O då tänker inte jag ge mig ut iaf...
Om det slutar regna är jag sugen på att ge mig ut på en joggingvända. Måste ju känna på hur det känns med skorna o inläggen som jag inte kunnat testa pga kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0