Har funderat.

O låter vågen bestämma framtiden för mig, imorgon...
Visar den minus ska jag försöka köra på. Gör den inte det så tar jag en eller max 2 dagars uppehåll... Fast de tar faktiskt emot, bara att skriva detta...
Men jag har inte orken att tänka på vad jag stoppar i mig, när jag mår så här dåligt! Nu ikväll har jag fått HEMSKT ont i halsen. AJAJAJAJ!!!! Men värst av allt nu är örat o tandvärken... O det är 2 veckor kvar tills jag slipper den, (förhoppningsvis).

Tack för kommentarerna! Alltid kul när nya hittar hit o "törs" skriva!
Jag har tagit det väldigt lugnt o haft bra o realistiska delmål tycker jag. O även belöningar när de uppnåtts.
Jag känner mig större, pluffsigare och tröttare nu än vad jag gjorde när jag började för ca 9kg sedan. Jag tycker att jag iaf borde känna någon liiiten skillnad på 9kg. Jag tror ju att jag skulle känna detta om jag inte bara vore så förbannat sjuk, hela tiden!

Ska se hur det ser ut på vv-klassen imorgon. Kanske kan få en liten privat pratstund med konsulenten så hon får veta hur jag mår o vad jag känner. Hon finns ju trots allt där för oss.
MEN, jag vet att när jag väl står där o hon frågar hur jag haft det så kommer jag säga bra, fast lite förkyld... GAH!!! Vill ju kunna vara så rak o säga hur jag egentligen känner!!! Men hur o vad ska man säga!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0