Fredagskontroll

Måste börja köra lite hårdare nu. Försöka få in någon form av lättare motion varje dag. För nu är det ju så här att jag iaf börjar känna mig bättre från förkylningen o imorgon bitti tar jag sista pencillinet. :-)

Till frukost kör jag väl på som vanligt. 2dl yoghurt men så lägger jag till 1 Wasa Sport med leverpastej och gurka. Ev tar jag en kiwi oxå.
Lunch: Vet jag inte än, men troligen som idag. En varm smörgås med ost, skinka & tomat. O så en stoor sallad till. Maken tappade hakan idag när han såg salladen på tallriken. :-)
Mellis: Vindruvor och 1 banan
Middag: KorvStroganoff med ris, rårivna morötter.
Kvällsfika (fredagsmys): 1dl glass med fruktsallad & 10 hackade cashewnötter

6pp för frukosten + 10pp för lunchen + 13pp för middagen & 3pp för kvällsmyset.
Det blir ju totalt 34pp. Precis som det ska vara!!! :-) Kan förvisso ha räknat fel på korvstroganoffen, då jag bara tagit lite snabb huvudräkning...

Den här dagen tycker jag ser alldeles förträffligt bra ut. Bra med frukt o grönt och så lite nyttigt fett oxå.
O som jag skrev lite högre upp så blir det 30min promenad eller 20 min cykling eller så ett pass till Jillians DVD..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0