Föräldrabesök

Idag har mina föräldrar varit här o hälsat på. Väldigt lyckat! Vi fikade ihop... Dottern var på toppengott humör!! Tjoade o charmade för fullt!

Men för min del var det mindre lyckat. Jag åt en moccaruta! FYYY, vad dåligt. Men nu reser jag mig upp o tar sikte framåt!! Har ju faktiskt tränat idag o jag orkade med hela passet idag. Körde dock övningarna utan hantlar. En övning hade jag dock hantlarna på..

Så jag förlåter mig för misstaget med moccaruta... Inget mer fusk/snedsteg nu! Ska faktiskt ha en stjärna på torsdag!!!

Dagens"egen-tid" ska jag ägna åt naglarna... Klippa, fila o måla!! Återkommer med bild senare. :-)

Nu ska jag o dottern mysa, medans maken är ute o snöplogar. Bäst att passa på när vi får tjoa hur högt o mycket vi vill, utan gnäll! (Maken kallar det för terror när vi sätter igång)
Vadå, vi har ju faktiskt erbjudit honom dotterns hörselkåpor, men de vill han inte ha..

                                   
Är det något fel på dessa eller?? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0