En halv vecka

Igår kväll när jag satt o pysslade om mina naglar o bara myste, så kom maken med ett liiitet glas likör till mig, till sig själv oxå förstås. O jag drack den, för som jag skrev tidigare i veckan så tänker jag inte bli slavisk ang detta. Men jag tyckte att det var helt okej med en likör igår. Blev ju lite mer mys-stämning... :-)

Idag till frukost blev det naturell yoghurt o så hade jag i lite bär. Till det åt jag en smörgås, osötad, med keso på och så en skiva rökt kyckling och paprikaringar.
Har tidigare inte tyckt om keso (smakade det för MÅNGA år sedan), men nu tyckte jag ändå att det var okej, med det lilla jag tog. Kanske "törs" ta mer imorgon...


Kommentarer
Postat av: Monika

Haha...keso är gott...jag åt keso och fruktsallad med kanel och nötter till frukost.

2010-02-26 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0