Efterforskningar

Kollade på vv´s hemsida o blev lite förvånad över att 185gr vitlökskroketter är så mycket som 10pp... Tänkte direkt att det går inte... Har jag aldrig råd med. Men så när jag lade in vad jag tänkte äta imorgon så har jag råd o har t.om. 10pp kvar till kvällsmyset. Kanske kan "gå lös" på någon smaskig men "nyttigare" efterrätt.

Så för morgondagens mat får jag "betala" 25pp..
Vi tänkte ju fira lite imorgon kväll. 6 månader som gifta! Ska se film o bara ligga på soffan o slappa o mysa!

Vi har en väldigt barnledig vecka framför oss. Dottern är borta först mån em - ons em, sen åker hon igen på fre em o kommer inte hem förrän på tis em, nästa vecka!

O jag är så sugen på att hitta på något roligt o mysigt för oss i helgen. Men vad vet jag inte. Så PLEASE kom med förslag! Vi behöver verkligen göra något roligt, mitt i allt skit vi alltid råkar ut för!

Vad gör ni för roliga/mysiga saker med er älskade??

Kommentarer
Postat av: Minapropoints

* Bio

* Simma och kanske avsluta med bastu och bubbelpol

* Bowling

* Ut & äta en god middag.

* Massage ;)



Svårt... Men det är nog sådant som vi hade kunnat göra :)



KRAM

2010-02-15 @ 09:37:14
Postat av: Monika

Boka in en kryssning vett ja...iväg och njut!!

2010-02-15 @ 14:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0