Drömmar

Jag tror att jag läser lite för många bloggar o lite för ofta. I natt drömde jag om några... Att vi gick en shoppingvända. Helt sjukt! Så jag ska försöka "jobba" på att ta det lite lugnare på den fronten.
Jag drömde oxå att min man praktiserade på nytt jobb, som usk:a inom äldrevården. Jag vet att han ALDRIG skulle göra det. Men det skulle vara himla skoj att veta om dessa drömmar betyder något?! O vad i så fall.

                                         

Igår kväll hade jag grymt ont i halsen, men så i morse när jag vaknade första gången o gick in till dottern så hade jag nästan inte ont alls. Skönt tyckte jag. Jag kanske börjar bli frisk... TJI fick jag. För nu har ONT i halsen o är lika förkyld som igår...

Jag som hade tänkt att åka bort ikväll o måla. Får väl bli en lugn hemmakväll i soffan med min man istället.
Fick låna "Män som hatar kvinnor" av söta M & J, förra helgen. Kanske kan passa på att titta på den ikväll, om vi orkar..


Kommentarer
Postat av: Monika

Vad trist att ni är sjuka....jag ska skynda på film nr två så ni får den oxå :)

Krya på dig! KRAM

2010-02-01 @ 08:51:32
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Minapropoints

Ojsan, shoppingrunda... Ja det hade ju varit trevlig irl... hihi... Krya på dig!

2010-02-01 @ 09:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0