Dåligt samvete

Har ätit massa skräp nu i ett par dagar. O vill bryta det o komma tillbaka till mitt sunda o duktiga leverne. Men sjutton vad svårt det är.
Funderar på att göra någon radikal förändring. Typ bara äta frukt o grönt i en vecka eller nåt. Men va sjutton det ska jag ju funka i vardagen oxå.

O så har jag dåligt samvete för att jag inte skrivit här på några dagar nu.
Min mage vet jag inte vad det är med. Den är inte vad den brukar vara. Gör ont mest hela tiden, o jag har försökt undvika mjölkprodukter då jag varit laktosintolerant i lägre ålder, men jag märker ingen skillnad.
Det enda som jag ändrat i livet den sista tiden är att jag ligger på spikmatta en stund (ca 15 min) varje kväll. O det ska väl banne mig inte göra att jag får ont, eller??

Imorgon ska jag ägna mig åt att sitta här vid datorn o ladda med ny energi o lägga upp en plan för hur jag ska lyckas gå ner i vikt nu i vår. O så ska jag försöka få fram lite mer info om hur de olika näringsämnena påverkar kroppen.

Behöver tips på någon bra bok oxå som får mig motiverad till tusen!! O gärna med lite "matnyttig" info.

Snälla, hjälp mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0