Dagens mat

Började med en skön sovmorgon till kl 8. Sen gick jag upp o fixade frukost till mig o maken. Så han fick "frukost på sängen" fast i köket. Han vill inte ha smulor i sängen...
För mig blev det, det vanliga. 2 dl yoghurt, 1 dl juice.
Sen åt jag en tidig lunch. Var så hungrig. Resten från gårdagens mat. Kyckling med grönsaker o ris.
Till mellis blir det snart vindruvor.
 O till middag idag blir det egentillverkade piroger, med köttfärsfyllning o så sallad till det.
Vad vi ska göra ikväll är inte riktigt bestämt.. Men någon form av "fika" blir det nog... Frukt för min del o säkert delicatoboll för maken... Gottegris som han är.

Blev ett lite virrigt inlägg det här o jag har inte räknat ut än hur mycket pp det är i pirogerna. Men ska väl ta o göra det o så återkommer jag med resultatet här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0