Dag 4 då

O idag känner jag mig lite "seg". Känns som att jag befinner mig i en liten bubbla o världen står utanför o allt bara händer o jag har ingen som helst kontroll. Men så är det väl kanske när sockret börjar försvinna. Jag hoppas att det beror på det iaf.

Det som gör mig förbannat sur är att vågen visar ännu mer + nu!!! Jag har dock inte räknat en enda pp på hela den här veckan. Men jag har ju "bara" ätit vettiga frukostar, lunchar o middagar. O rört på mig en del, eller iaf skottat massor av snö. Det borde ju göra någon skillnad, men icke!
Känner mig uppsvälld som en sprängfull ballong! Detta måste bekämpas o det är nu!

Jag funderar ff på hur jag ska göra med vv. Efter några kloka ord från en väldigt go tjej, så tvekar jag till att vv är något för mig. Jag lägger över 100% fokus på maten, HELA TIDEN. Behöver lägga mer fokus på motionen! Så jag gör ett test nu under ett par veckor att bara tänka bra mat o så motionera. Så utvärderar jag det i början på mars o måste ju då bestämma mig för hur jag ska göra.

Om jag bara klarar detta med att undvika socker (godis, fikabröd o likn) så tror inte jag att jag behöver räkna pp. För det är i princip det som gjort att jag ser ut som jag gör. Ja o så snabbmat... Men det har vi i princip slutat helt med. Jag lagar nu mat dagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0