Är söndagen redan förbi?

Dagen började som vanligt vid 5:30. Fm löpte på som den brukar, förutom att J inte ville sova middag. O det brukar ju inte sluta bra när hon inte får sova. Men maken lyckades iaf få henne att sova i 30 min i hans knä.

Vi åkte till några goda vänner på middag vid kl 14 o befarade att vi inte skulle kunna stanna så länge pga J. Men hör o häpna! Hon skötte sig EXEMPLARISKT!! Vår lilla prinsessa var verkligen snäll,god o glad som en prinsessa... Så stolt över henne just nu!

De bjöd på gryta, typ kalops, men MYCKET godare! O som efterrätt blev det hemlagad blåbärspaj. O jag unnade mig faktiskt det o njöt av den lilla bit jag tog.
Nu ikväll när vi kom hem så åt jag t.o.m. glass o det fick plats inom pp-ramen. Med en välplanerad dag o rätt beslut så funkar det ju faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0