Ändringar igen...

Jag känner mig helt hopplös! :-)

Tog en lång o skön sovmorgon, efter att ha haft en jobbig natt.
Så jag gjorde helt sonika så att jag tog en brunch istället för frukost & lunch.
Jag åt 2dl yoghurt, 1 glas juice och 1 wasa sport med leverpastej och smörgåsgurka.. Kommer äta lite mellis sen vid kl 13-13:30... O den ska oxå vara lite matigare.
Största fördelen ändå med att vara förkyld är ju att matlusten inte riktigt är vad den brukar vara. O det tar jag vara på! :-)



Jag ska försöka äta "massor" av frukt & grönt idag så jag bombar kroppen med vitaminer. För jag är sjukt less på att vara förkyld nu!

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

skönt att sova ut =)

2010-02-02 @ 11:17:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sophie

Okej, vad tråkigt :S

Jag förstod nästan de, tycker de är lite dåligt, de har man ju kunnat göra med points innan.

Vet du om man måste skriva in sig för att få väga sig,få antal points och material och vad det kostar?

2010-02-02 @ 11:25:26
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0