Varmare

Vad härligt det är nu, när det äntligen börjar bli lite "varmare" ute. Nu är det ju bara -12grader!!! :-)

Idag har jag tagit med mig familjen ut på en promenad. Blev "bara" ca 30min. Men jag drog barnvagn så jag blev iaf varm i kläderna. ;-)

Resten av dagen har spenderats med att roa dottern här hemma. Jag har oxå packat upp 7kart blöjor, som vi fick levererat idag.

Imorgon har jag sovmorgon o jag ska då passa på att gå upp skapligt, äta en lätt frukost o sen ge mig ut på en joggingvända. Längtar som sjutton!! Är jag knäpp eller??

Måste planera lite för kommande helgen. För imorgon kväll ska vi till goda vänner. O på lördag ska vi ev till Åseda (Småland) på en dagsutflykt med några andra vänner. På söndag hoppas jag att det blir lugnt. Vill till Malmköping o Gammeldags marknad, om jag orkar. Annars får det vara!
Vill göra bra val hela helgen! O i bilen på lördag tar jag nog med 1 bar att äta antingen till lunch eller mellis. Beror på vad vi stannar till på för ställe. O så massor av vatten o lite nötter, så borde jag klara mig o inte falla för frestelser.

Ha en bra kväll mina goa läsare så hörs vi här imorgon igen.
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0