Tisdag 28/12

Igår var det åter dags för dottern att få komma till korttids. Hon tycker att det är SÅÅÅ skoj där! Så när vi har lämnat henne där, slappnar vi o myser, bara maken o jag. Mental Näring kallas det!!! :-)

Åkte vidare mot Tuna Park o klädletning. Hittade INGET till mig själv, men 1 adidas-tröja, 1 lila Champion-tröja & en Champion-t-shirt till dottern. O det "kalaset" kostade drygt 400kr. Är jättenöjd med köpet. Halva priset på Champion-kläderna o nästan halva priset på Adidas-tröjan. :-)

När vi kom hem sen, så bänkade jag mig i soffan direkt. Spelade lite på Tv-spelet o sen låg jag i soffan o slötittade på Tv:n tills det var dags för sängen.

Idag blir det en mysig dag igen. Snart ska jag bege mig till stan, för lite mer klädletande. Sen efter lunch ska jag ha träff med Xtravaganza-coachen. Behöver lite pepp o ett snack för att komma på rätt spår igen... Är så arg på mig själv för att jag fallit ur mina goda vanor!!!
Jag har iaf bestämt mig för att den 1 januari rivstarta igen med ett par helfarts-veckor. Mest för att bryta den "onda" cirkeln, så jag kommer in i mina goda vanor igen, o såklart hoppas jag nå målvikten då oxå. :-)

Sen ikväll ska jag o maken in till stan o äta på restaurang o sen blir det bio-besök. Änglagård - 3e gången gillt.

Som ni har läst så har jag ändå en ganska upptagen dag, så jag hinner nog inte blogga mer idag, återkommer imorgon istället.

(Har faktiskt funderat på att sluta blogga, då motivationen inte riktigt är på topp. Men jag ska fundera ett tag till, innan jag bestämmer mig helt.)

Ha en mysig tisdag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne.M

Hej....har aldrig skrivit någon kommentar här innan...men läste om dina funderingar att sluta blogga...

Ville bara att du skulle veta att jag uppskattar din blogg väldigt mycket och är inne och läser varje dag ! Skulle sakna den om den inte finns kvar mer !

Är själv Xtravaganzare , där det också efter avslutad helfart har varit lite kämpigt med maten..

Mvh Susanne Mårtensson

2010-12-28 @ 15:35:33
Postat av: Sara

Korttids är ju en fantastisk avlastning som dessutom är toppen för brukarna! :-) Jag förstår att ni njuter på flera sätt när er dotter är där när hon tycker det är så roligt också.



Jag ska också nystarta på lördag! Vi kan peppa varandra. Snart hoppas jag få lägga in före och efter bilder som du förgyllt mitt läsande med under december. :-)

2010-12-29 @ 00:33:08
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0