Skit!

Första halvan av den här fredagen har bara varit SKIT.
Gick upp vid halv 8 o var pigg o glad för att jag skulle få ge mig ut o springa. Käkade en lätt frukost, drack lite vatten o sen gav jag mig ut i snöovädret.... Efter knappt 4 km halkar jag till o trampar snett med min högerfot. Detta resulterade i att jag nu har väldigt ONT!!! Har en knöl på insidan av foten sen innan, men nu är det ännu värre plus att senan intill knölen gör ont o det strålar smärta ända upp i vaden. Jag kan knappt gå o jag är ARG ledsen o förbannad! 

                                                    

Varför alltid jag??  Jag gör fasiken alltid illa mig på illa valda tidpunkter! Jag vill vara kry så jag kan träna enligt planerna o slimma kroppen nu i december!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0