Rastlös

Tänk att en kommentar från er kan få mig att känna mig lite bättre till mods. Tack L för infon. O även om jag inte gillar julen så gav du mig en tanke...

I natt har jag sovit dåligt. Vaknat så fort jag rört på mig, o så var dottern busig/bråkig imorse o tyckte att hon skulle skrika lite grann för att kanske få upp hela familjen, tidigt! :-) Men jag kunde ignorera det o låg kvar tills jag hörde att hon somnat för "middagsvilan"...

Idag har det inte blivit många knop gjorda. Är rastlös som sjutton o vill bara göra något, men det är svårt att göra något när jag nu har så förbaskat ont. Så jag har mest suttit här o letat inspiration till att göra fina armband/halsband. O så har jag gungat dottern o stickat lite på makens raggsockor.

Imorgon ska vi åka till Västerås o handla lite till maken o går det bra med dottern så blir det nog lite julklappsshopping till henne oxå. Måste ju fylla hennes julstrumpor med småsaker plus att det ska finnas några paket till henne under granen, även om inte hon förstår något av det. Men så är det runt jul o jag vill inte vara annorlunda, även om hon inte förstår... :-( Julklappar kommer hon få iaf!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

Haha, söt du är.. Ok du gillar inte julen, men är det inte bättre att ha ont nu än en skön vårmorgon eller varm sommarmorgon?

Då man bara vill ut och släppa loss benen och låta de löpa.. Mmmm vad jag längtar..



En till av mina vänner sitter på akuten nu med ont i foten. Och min mor bröt handleden för ca 3 veckor sen. Och min Niklas, inst har ju brutit foten. Och du har ont. Hmmmm har för mig att det var nån mer som inte var bra.



Vad gör ni egentligen??



Nej nu är det sova, har ju en dag imorgon oxå. Kramen

2010-12-11 @ 00:21:31
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0