Nyårslöften

Om ni har missat det, så kan jag väl få äran att berätta att det imorgon är 2011.

O som så många gånger förrut vill jag även inför det nya året lämna några nyårslöften.

Men först!
Dags för en återblick för att se hur det gick med årets löften.
* Hade ett löfte om att väga 79kg. SPRACK! Jag väger idag ca 80kg. Men jag är ändå otroligt nöjd.
* Mitt andra löfte var att motion skulle vara en del i vardagen. Det har jag däremot FIXAT. Innan jag skadade foten tränade jag 2-3 ggr i veckan o det har jag nu sakteliga börjat införa igen.. Så där är jag värd en guldstjärna!!! :-)
* Mitt tredje löfte var att vara fri från sockerberoende. Det är jag, till viss del. Sockerdjävulen sitter ff på axeln o skriker åt mig varje dag, flera gånger om dagen, speciellt nu efter jul. Så där är jag inte riktigt i mål än, men på G! För han får skrika, så länge jag inte äter något olämpligt. :-P

Inför år 2011 har jag oxå några löften.
* Komma i mål o leva i resultatet vad gäller vikten. 73-75kg!
* Ha en stark o trimmad kropp. (Detta fås såklart genom motion ;-) )
* Springa Tjejmilen 3 september, under 60min.
* O sist men inte minst. Älska mig själv!

Kan komma att bli några redigeringar under dagen. Är väldigt TRÖTT just nu. Dottern väckte mig vid kl 3:40 o vägrade somna om, så sen dess har jag varit vaken. Svamlar kanske lite mycket o hjärnkapaciteten är inte på topp... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0