Ny strategi.

Idag var det så dags för XV-träff nr 6.
Så himla skoj att träffa de andra deltagarna. Nu när jag lärt känna de andra ordentligt, så är det en underbar grupp!!
De som känner mig vet att jag är kräsen *host* (inga kommentarer, tack ;-) ) o så är jag oxå ganska blyg o skeptisk mot nya människor. Men min grupp är helt fantastiskt o det blir alltid några goda skratt under mötena.

På eftermiddagen åkte maken o jag runt o fixade en massa ärenden igen. Köpte kaninmat o fågelmat, hämtade timrapports-lappar, julklappar och almanacka hos arbetsgivaren, köpte ny stor sillburk o så avslutade vi med klädshopping. Hittade en snygg kjol, som jag skickade maken efter att kolla stl på. Fanns i 40, 42 & 44. Provade först 42:an o trodde att jag inte skulle kunna ha den, men det kunde jag o den var t.o.m för stor. Så jag provade 40 oxå o den satt fint o inhandlades! Fatta att jag kan ha stl 40!!!!! :-D 
Provade en annan kjol oxå, som jag har en topp som tillhör kjolen. Det var en 38:a o den kunde jag ha. Men den var inte snygg på.. Jag såg ut som en gammal tant i den. Så den hängde jag tillbaka. För en gammal tant-kjol passar inte mitt nya jag!! Men jag kunde ha den oxå, utan problem, bara väldigt konstigt modell!

Kvällen ska jag ägna åt att läsa i Xv-boken för att få motivationen på topp, så det här ska gå bra.
Den 28 dec ska jag ha ett personligt möte med min hälsokonsult, för att prata lite mat o träning. Kan behövas beroende på hur julen går o hur jag mår.

Ha en bra kväll!
Så hörs vi igen imorgon! *vink vink*


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till strl 40, det måste kännas underbart! :-)

2010-12-14 @ 22:20:21
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0