Morgontrött

Dagen började tiiiidigt, för att vara en morgon när dottern inte är hemma. Kl ringde halv 6 imorse. USCH!!!!
Provtagningen gick iaf bra!!

För övrigt idag har jag haft en pyssel- o mysdag. Inte gjort något vettigt alls. :-)

Tyvärr har inte ens maten varit särskilt bra! Men jag vet att maken ville ge mig en mysig middag o då tyckte jag att det var bättre att vi lagade maten hemma än att vi gick ut o käkade på restaurang...

Matrapporten för dagen ser ut som följer:
"Mellis" innan frukost: 1 bar
Frukost: Baguette med ost och skinka.
Lunch: 1 grillad smörgås med stor sallad o lite dressing.
Mellis: 1½dl keso, bär, nötter.
Middag: Ramla inte av stolen nu!! ;-) Smördegsinbakad fläskfile fylld med färskost o champinjonstuvning, rotsaksgratäng, sallad och vitlöksbröd.
Kvällsmellis: Ostbricka.

Nu ska jag fortsätta mysa. Bäst att passa på att göra det nu, innan jul*piiiip*. Förr älskade jag julen o allt vad det innebär. Numer är det mest jobbigt o besvärligt tycker jag. Känns som att det inte spelar någon roll vad vi gör. Man försöker o försöker, men ändå blir det mest gnäll tillbaka! :-(

Kram o hörs imorgon! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0