Matrapportering

Dottern sover o maken har stillat sitt "nät-begär" så nu får jag sitta här en stund igen. ;-)

Frukost: 1 tallrik yoghurt, 1 banan, några nötter.
Lunch: Currykorv med sallad.
Mellis: 1 bar.
Middag: Färskostfylld baconinlindad kycklingfilé, wokgrönsaker & sallad. MUMS!!! Som lyx drack jag Loka till... :-)
Kvälls-gott: 2 munnar glögg, 1 mörk chokladpralin.

Imorgon vankas det firande här hemma, men jag vill inte fika, så när de andra smaskar i sig fikabröd o tårta passar jag på att äta lunchen. De ville inte ha mat, så de får fika o jag äter mat. Kommer gå kanon! För jag har bestämt mig för att inte äta något fikabröd, på länge!!!!

Är lite nyfiken o förväntansfull på vad jag kommer få i present.... :-)
Det kanske lönar sig att vara snäll! ;-)

Nu ska jag mysa lite här i soffan med maken..
Ha en wonderful lördagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0