Lovade bilder

Nu har jag o maken haft en mysig morgon, med gemensam frukost o diverse annat pyssel. Så då är det väl dags att lägga upp bilderna på mina nya kläder. :-)
Vill börja med att varna känsliga läsare för mitt burr. ;-) Har inte fixat till frillan än.
Först ut är byxorna!

 

Det var inget speciellt med finbyxorna mer än de detaljer ni ser på lilla bilden. :-) Men alla andra mina finbyxor är som hästtäcken nu, så ett par nya behövdes verkligen.

O så det bästa av klädinköpen: Min jeansväst!

 
(Ursäkta flinet, men maken knäppte kortet o han höll som vanligt på o flummade sig... :-) )
Känner mig fin o kaxig i västen o självförtroendet får sig en boost av att jag har den på mig. Undra varför egentligen... Observera att jag ff inte gjort något åt frillan!

Underkläderna får ni ingen bild på... Sånt törs jag inte lägga ut. Kroppen är inte i det skicket! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0