Lördagsmys

Idag har vi varit till Västerås. Maken ville till Biltema o så åkte vi till Toys´r´us o kollade på leksaker till dottern. Var på jakt efter en robot, som hon leker med på korttids. Men den fanns inte där. Men det fanns lavalampa till bra pris o så en julsjungande pingvin som fick följa med oss hem. Sen var vi till Barnens Hus i Västerås, men där köpte vi inget. Det gjorde vi däremot på Barnens Hus här i stan. Roboten, fingerfärg, färgsvamp-penslar, Pettson-ljudböcker inhandlades så nu när dottern ska till korttids nästa gång ska jag slå in julklapparna o lägga ner småsakerna i hennes julstrumpa...

Fördelen med att gå med dottern i leksaksaffärer är att man kan testa o se om hon gillar dem, innan man köper dem. :-) Så vi har tryckt på massor av leksaker idag... *big smile*

Matmässigt har det gått åt skogen idag. Men jag vet om det o räknar med plus nu när jag inte kan motionera som jag vill. Plusset på vågen som blir nu i december ska bort i januari!!!
Är inne på att ta ett par helfartsveckor i januari, för att bryta matmönstret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0