Knepigt pussel

Ibland blir det inte som jag tänkt mig o då är det svårt med att få ihop livspusslet. Dels så tog vi båda lååång sovmorgon imorse. Jag vaknade först o då var kl redan 9 *skäms* O hade jätteont i min fot. Tog mig knappt runt här hemma utan K1 & K2 (kryckorna). Sen när maken kom upp några minuter senare så vart det omändrade planer för dagen. Så vi åkte o julhandlade efter vi käkat frukost. Uträttade en massa andra ärenden samtidigt i stan.
O då vart det tokigt med lunchen. Fick ingenting alls i magen mellan 9:15 - ca 14... Åt lunch direkt vi kom hem. Men så märker jag att jag inte druckit särskilt mycket vatten idag, för suget finns där. O det ska motas bort. Så nu har jag ställt en vattenflaska här bredvid mig så jag inte ska glömma mer. ;-)

Ikväll ska jag på avslutning på målningen. Där serveras det glögg o lussebullar. Jag ska ta lite glögg bara, resten får vara.

Jag är nervös inför morgondagen. Vill väga mig för sista gången i år... Men är rädd för vad 2 veckors skada o slarv medfört... :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0