Klädkonto

Kalaset idag har gått bra. Jag åt min lunch precis innan de andra fikade. Sen tog jag dottern i knäet o satt med vid bordet när de andra smaskade i sig fikabröd + tårta.
I present fick jag presentkort. 800kr på H&M och 500kr på GT. Var välkommet, eftersom att jag i princip behöver en helt ny garderob. Har gått från stl XL till M, bara de senaste månaderna.

Resten av dagen har ägnats åt mys med dottern. När hon är så glad o mysig som hon är just nu, så är det sååå mysigt att vara med henne.

Dagens matrapport.
Frukost: 1 liten tallrik yoghurt, bär och några nötter.
Morgonmellis: 1dl keso, ½ burk makrillfilé i tomatsås.
Lunch: Baconinlindad kycklingfilé fylld med vitlöksost, wokgrönsaker, sallad och vitlöksdressing.
Em-mellis: 1 bar
Middag: 1 liten tunnbrödsrulle med 2 klickar potatismos, korv, 1msk räksallad, sallad. (hemmagjord, såklart)
Kvällsmellis: Ska testa pappas sillsallad. (Creme fraiche-baserad tror jag. Kaloririk?? JAA)

Inte en ultimat Xv-dag. Men med tanke på kalaset o mängden mat jag ätit så är jag ändå nöjd...

Äntligen går vi in i julveckan imorgon. Jag hoppas faktiskt att veckan ska passera förbi snabbt o att allt blir bra ändå i jul!
Ska ringa o försöka få tag i dotterns läkare imorgon, för att se om vi kan höja någon ep-medicin. För nu har hon sina anfall varje dag o flera per dag igen. :-(

Ha en mysig 4e advents-kväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0