Irritation, träning och svansen mellan benen.

Det värsta jag vet är att ta reda på efter andra. Igår kom dottern hem med en "trasig" rullstol. Så imorse var det bara för mig att vänta tills Hjälpmedelscentralen öppnade så jag kunde ringa o kolla om jag fick komma in med rullen o få den fixad under fm. Som tur är så är det inga problem. Så jag åkte in med den o sen drog jag iväg till Xv o tränade i 80min... 30 min löpträning o resten var styrketräning. Känns skönt efteråt att vara trött i kroppen. O så var det ju då dags att hämta rullen, fixa ärenden o sen bege mig hem till underbara familjen.

Jag älskar verkligen att få komma hemifrån o träna. O nu känns det som att det börjar bli en god vana. Lite som en rutin att det är träning på tisdagar o sen 1 dag till i veckan. Plus löpträningen då förstås. Med det här vädret som är nu så kör jag det på Xv, men när det bara är lite varmare o bättre väglag blir det löpträningen hemma.
För jag kan inte sticka under stol med att jag har dåligt samvete när jag åker o tränar. Har en alldeles underbar man här hemma som tar dottern alla de timmar jag tränar. O jag är så lycklig för det privilegiet!!

Senare idag ska jag nog knäppa kort på toppen jag köpte igår o även mina nya träningskläder som kom för någon vecka sen. Har ff svårt att fatta att jag kommer i M. Är iaf en grymt fantastisk känsla!

Ikväll lägger jag ut bilderna här, så är ni nyfikna så får ni kika in då igen.

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej, nu har jag hittat hit. Kul att få följa med på din blogg!

Anna S xv-gruppen

2010-12-01 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0