Hur tänker jag?

Igår skrev jag om att jag skulle väga mig idag.
O nu undrar jag vad jag tänkte på då?! Om jag knappt kan stödja på foten, hur i helsi**e ska jag kunna stå på vågen? Får väl ta smällen. O fortsätta köra på nya spåret så jag får ett FIIINT minus i januari istället... ;-)

Idag är det dags för årets sista XV-träff. O det ska pratas om träning!! :-) Eftersom att jag inte kan träna så är det skönt att det iaf pratas om träning.

Får nog "lov" att ringa läkaren igen. För tabletterna har inte hjälpt något än... :-( Men jag väntar tills på måndag innan jag ringer, för då har jag ätit upp hela kuren.

Nu ska jag börja slå in dotterns julklappar innan det är dags att få skjuts till träffen..

Ha en underbar tisdag. O njut av vädret!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0