Glad tjej!

Idag har varit en toppenbra dag.
Fick en skön sovmorgon till kl 9. O sen när jag gjort mig redo för dagen så åkte vi o handlade. Ska få min familj över imorgon på "kalas". Så det behövdes handlas hem lite till det o så handlades det hem så vi behöver inte handla något mer innan jul. :-) En mjölk eller så kanske behövs innan, men då kan vi välja en mindre affär, så vi slipper hysterin. Dottern tyckte det var ROLIGT att handla. Hon tjoade o sprattlade sig igenom handlingen. Folk tittar konstigt på henne o oss, men eftersom att hon är så glad så berörde det oss inte så mycket.

Hemma igen så har vi fixat o donat en del, med vardagsmåsten o så har vi lagat en god lördagsmiddag, som vi avnjöt tillsammans för en gångs skull. Dottern fick sitta i mitt knä, så vi kunde äta tillsammans, för annars är det hon som sätter stopp för det. Blir jätteledsen om hon ska sitta i sin stol eller ligga i britsen bredvid oss.
Det är ganska jobbigt att ha en "ledlös" 5åring i knäet, men min envisa gör att det fungerar... ;-)

Nu ska jag mysa lite med dottern så hon somnar.
Återkommer med mat-rapporten lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0