Foton

Jag håller vad jag lovat... Här kommer fotona. Men ni får ha överseende med hur jag ser ut... Är trött o sliten!! ;-)
O vet ni vad??
På bilden nedan ser ni mig i festtoppen jag köpte i tisdags o min måljeans! :-D Visserligen sitter de väldigt tight ff, MEN jag kan ha dem o det är jag stolt över.
                                                     

En "liten" bild på mig i nya snygga träningslinnet, stl M!!!! Köpte ett vitt oxå. Men det får ni inte se någon bild på... :-P
                                                        

O så sista bilden... Min nya löparjacka. Så snygg. Älskar skarpt rosa träningskläder. Det bästa med jackan är att den går att ha som väst oxå. Dragkedja i ärmarna som enkelt tas bort!! :-)
                                                        

Det roliga med att lägga upp bilder är att jag knappt tror att det är jag på bilderna. Är jag verkligen så smal som på bilderna?! Näe, har nog bara fått tag i en bra kamera som trollar bort ca 10kg... ;-)

Ha en bra dag så hörs vi senare. För nu ska jag strax gå o sova "middag" med dottern.

Kram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0